|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
CD-RELEASE PARTY : CALLENISH CIRCLE VRIJDAG 02 MEI - J.C. FENIX IN SITTARD CALLENISH CIRCLE + SPECIAL GUESTS: - STORMRIDER - FLESH MADE SIN - CHAOS CONTROL - MORNING Nieuw album "MY PASSION // YOUR PAIN" uit op maandag 05 mei via METAL BLADE RECORDS. More info: www.callenish-circle.com PROGRAMMA: * Morning : 20.00 - 20.30 * Chaos Control : 20.50 - 21.20 * Flesh Made Sin : 21.40 - 22.10 * CALLENISH CIRCLE : 22.40 - 23.40 * Stormrider : 00.00 - 01.00 * Zaal open : 19.00 * Entree : 6 euro * Geen voorverkoop/reserveringen - alleen dagkassa [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-04-2003 12:05] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Cooool !!!! |
|
Allen daarheen!!! Ik ben er ook wel |
|
Tsja Hub... het is je vergeven voor deze keer... veel plezier morgenavond en een beetje rustig aan met de ! [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 21-02-2003 8:13] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Count me in!!! En ik probeer nog wat Belgjes met me mee te sleuren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dat vind ik helemaal niet verkeerd Sharteel... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
VETTE SHIT!!!!!!!!!!! Ik ga kijken of ik daarheen kan gaan (is nogal ver van mij bed) |
|
Flesh Made Sin een special guest? muhahaa.. maar t feestje is mij toch ook iets te ver van mijn bedje.. |
|
quote: Dat komt wel goed hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dat word weer megavet.....dit keer rij ik dus niet (dit ivm streng controlerende smurven) |
|
quote:Je rijd dus wel maar je drinkt dus niet Het lijkt erop alsof je al gezopen hebt En inderdaad,de smurfen zijn weer overal aan het controleren.Ze kunnen beter boeven gaan vangen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! hmmmm??!!! ja..ik denk het niet of wel dat ik dat gedacht had maar ik lust idd wel weer wat bier |
|
I'll be there |
|
Programma: * Zaal open : 19.00 * Morning : 20.00 - 20.30 * Chaos Control : 20.50 - 21.20 * Flesh Made Sin : 21.40 - 22.10 * CALLENISH CIRCLE : 22.40 - 23.40 * Stormrider : 00.00 - 01.00 * Entree : 6 euro !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
He Ronnie, dikke strandbal, ik hoop dat je voor die tijd eindelijk bent langs geweest, anders moet ik je weer bitchslappen! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: ooooooooooooohhhhh..... gooi je haar los, maak me gek!! ik heb je gemist schat |
|
Mooi, dan ga je snel weer over de knie, zeker nu je een Sjeng bent! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
|
|
Noteerd op kalender |
|
Dit gaat volgens mij een heel leuk feestje worden. |
|
yeah man! partij gaat er zijn! |
|
quote: Hey... deze uitspraak klinkt alsof je regelmatig in Belgie vertoeft... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Hoe kom je daarbij |
|
My Passion // Your Pain : eerste pers-resultaten Benelux... * Aardschok : 88/100 + 10 x eremetaal "Na de laatste God Dethroned is dit alweer een CD die zich binnen de Nederlandse top-10 aller tijden mag nestelen." * Mindview : 6/7 "Van bij de start swingt deze nieuwe cd als de beesten, zo enthousiast én beheerst hoorden we Callenish Circle nog niet eerder te keer gaan. De band gaat duidelijk met zijn tijd mee en behoort met Darkane stilaan tot de kwaliteitsvolste exponenten uit het subgenre." * Rock Tribune : 82/100 "Indien je fan bent van het ter ziele gegane At The Gates zul je ongetwijfeld blij zijn dat er een band als Callenish Circle op zo'n professionele manier de melodie en agressie, die typisch was aan deze Zweedse band, weet te combineren. Vette death/thrash en opnieuw een dikke aanrader afkomstig van onze Noorderburen!" Release-datum : 05 mei via Metal Blade Records. Info & tourdates : www.callenish-circle.com [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 23-04-2003 13:03] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
wij zullen eens gaan luisteren |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |